?

Log in

Previous Entry | Next Entry

[COLLAB] Super Junior - Sorry Sorry

That's right, kids! I've finally finished it after lots of belly-aching and pee breaks. TMI? Yess~


Great job to everyone!! ^^ And as an added bonus, here's something I randomly threw together just for the heck of it XDDD


There should be like, an omgkaraokeplz locator or something, to see just how widespread we are.

Tags:

Comments

( 18 comments — Leave a comment )
hirokibaby
Jun. 10th, 2009 06:16 am (UTC)
Both collabs are soooooo well mixed!! ^^ It's super neat! :D
Lmaoooooo the youtube vid! Rofl!! I'm so hazukashii lol.
kazumine
Jun. 10th, 2009 06:30 am (UTC)
ahaha i love the youtube vid. i was telling christina that i loveee your part isa!! <3
so cute so cute
hirokibaby
Jun. 10th, 2009 06:37 am (UTC)
Lol thanks! It was fun listening to all the different accents hahas.
But... there's no Jaymie in Let's Dancedancedancedanceee! :O
omegazen
Jun. 10th, 2009 02:07 pm (UTC)
I figured she didn't want her sickly "dance dance dance" up for everyone to hear XD She'd probably yell at me forever~
kazumine
Jun. 10th, 2009 03:47 pm (UTC)
exactly. thank you~~~
monochroma
Jun. 16th, 2009 03:00 am (UTC)
INSTEAD YOU USED MY PITCHY ONE.



...

FIRST. 8(.
oemona
Jun. 10th, 2009 06:20 am (UTC)
LOL Omg why would you put my solo "dance dance" thing there? DX I sound bad with my low register =[[[[

Anyway.. wow this must've taken forever to mix! =O! Great job! The levels are kind of off in the first one, because I hear myself mixed louder a lot XD; But other than that, especially with the "Let's dance" bridges, very good job! ^^

Also, props to whoever did harmonies in the 2nd collab. Very nais. =3
omegazen
Jun. 10th, 2009 02:10 pm (UTC)
Lies! You sound adorable~ XDDD
monochroma
Jun. 16th, 2009 03:01 am (UTC)
iz me, biatch. 8D

harmonies i mean. rofl. YOU SHOULD KNOW, I AM A HARMONYZILLA 8D
moonchant
Jun. 10th, 2009 06:54 am (UTC)
Omg I love it! Mixing is amazing~
also, is that Alice doing the harmonies in the 2nd collab? It sounds really good! :3

rofl /dies at the YT video XD It sounds so funny by itself like that hahaha. I'm located down in New Zealand! (ps aikyuu here)
monochroma
Jun. 16th, 2009 03:02 am (UTC)
omg wtf you're the only person that figured out it was me XD;;! Yes I did the harmonies (because I had done them before, so I just recycled them -shot-) XDD;;
jenniferoc
Jun. 10th, 2009 08:37 am (UTC)
Mixing was amazing!!!! The harmonies were awesome in the 2nd collab! Volumes and everything are amazing! *bows down to omegazen-sama*

omg...at the dance vid...seriously :( the only reason i wasn't embarrassed while recording it was because i was thinking "oh well, no problem! my voice will be mixed together with everyone elses and no one will be able to tell my voice apart!" and now what have you done........... *jks*

I'm in Sydney, Australia btw ^^
eiki
Jun. 10th, 2009 01:36 pm (UTC)
LMAO OMG I WANT TO SHOOT MYSELF IN THE HEAD I SOUND AWFUL WITH THOSE LOW NOTES. I'M SORRY FOR RUINING THE LITTLE BITS THAT I HAD. KILL IT WITH FIRE.

...
*cough*

But otherwise this was really, really greeeeeaaattt ♥ OMG you're awesome for mixing these 2 and I love these so much! Can I hug you???
OK I may be a little unhinged tonight.
eiki
Jun. 10th, 2009 01:46 pm (UTC)
AND LOL AT THE YT VIDEO. Um I've never noticed our accents. And why would you put my name there whyyyyyyyy

/drunk, figuratively
sotenju
Jun. 11th, 2009 08:12 am (UTC)
Yeeey~ Sounds great. LOL @ that youtube video! My last 'dance's sounded so angry, like ENOUGH DANCING ALREADY D: ... xD GG, my southern maiden!
kakorii
Jun. 15th, 2009 05:33 am (UTC)
Ooh, I loved listening to this * U * As everyone has said already (yes, I'll repeat) the second collab was mixed really well — loving all the effects you put in there and everything.

Though a bit panicked about the youtube video with our voices ALONE haha
I'm from New Zealand btw C: And you can name me korii
monochroma
Jun. 16th, 2009 03:01 am (UTC)
ABOUT TIME WOMAN.

Yayyy both of them were mixed so well /o/!! And rofl omg my harmonies in the second team HAHAHA. HARMONYZILLA~~! I sucked at korean though.


LMAO THE VIDEO. -dies-
WHY AM I FIRST. AND OMG I SUCK I WAS SO PITCHY. AHHH.
BTW location wise, I'm studying in UK 9 months of the year, but I'm in Malaysia now. WHERE IS MY LOCATION!?!?!?!
omegazen
Jun. 17th, 2009 05:22 am (UTC)
Go watch the video now~
( 18 comments — Leave a comment )

Latest Month

July 2011
S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31